OT:SYN FLOODING

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner na cesnet.cz
Pondělí Prosinec 11 15:31:50 CET 2000

On Mon, 11 Dec 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	:-) jste si tim vazne jist, vim, ze to % neuspechu neni prilis velke,
> ale pro velke soubory se mi jiz kolikrat stalo, ze jsem stahoval ISO
> image, spocital si MD5 a evidentne jsem to stahnul blbe, za klienta
> rucim, TCP nezarvalo chybu, proste jen data dosla blbe...:-( (chyba
> mohla byt i na HW odkud jsem to bral, ale opetovne stazeni bylo hned v
> poradku)

V nekterych dennich dobach je pripadu, kdy nedojde v odpovedi na metodu
GET ani cela hlavicka (nebo jen hlavicka bez dat) taky 20 % a vice (SQUID
na Pasnetu to nahlasi memu proxy a ten to nahlasi memu Netscapu). A jeste
k minule odpovedi: HEAD pro HTTP 1.1 ma povinne radek s URL prislusneho
objektu, dale radek obsahujici pole Host a prazdny radek. Pokud mam
name-based virtual hosts a pouziju HTTP/1.0, dostanu odpoved vzdy jen z
defaultniho serveru (a to nemusi byt ten, ktereho jsem se chtel zeptat).
Kdyz pouziju 1.1 a vynecham Host, Apache do logu zapise, ze mu prisel
pozadavek protokolem 1.1 bez Host a posle odpoved z defaultniho serveru. A
proc pouzivam HEAD a If-Modified-Since? To uz pred chvilkou vysvetlil
nekdo jiny.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner na mbox.cesnet.cz  or  wagner na icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/