OT:SYN FLOODING

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Prosinec 11 16:08:56 CET 2000

>Pokud mam
>name-based virtual hosts a pouziju HTTP/1.0, dostanu odpoved vzdy jen z
>defaultniho serveru (a to nemusi byt ten, ktereho jsem se chtel zeptat).

Hlavicku Host: je mozne posilat i v requestech verze HTTP 1.0. v RFC to sice
zrejme neni ale funguje to tak. Kdyz se zacalo s name based hostingem tak
prvni zmeny v browserech obnasely prave pridavani Host: polozky do HTTP
requestu (IE 3.X).

>Kdyz pouziju 1.1 a vynecham Host, Apache do logu zapise, ze mu prisel
>pozadavek protokolem 1.1 bez Host a posle odpoved z defaultniho serveru.

nejak jsem nepochopil smysl techto radku - proc bych mel posilat requesty
bez Host kdyz je jasne, ze server nemuze uhodnout, jake URL vlastne chci?

>proc pouzivam HEAD a If-Modified-Since? To uz pred chvilkou vysvetlil
>nekdo jiny.

samozrejme ve specialnich pripadech je HEAD (snad :-) ) uzitecny. I kdyz me
vysvetleni p Janouska moc neuspokojilo. Proc nemuze spustit mirroring WWW
rovnou pomoci podminenych GETu v dobe slabsiho provozu? Snad jen kdyz
informace o aktualnosti dat je dulezitejsi nez data sama..

Zdravi