lpd funguje pouze po rucnim odstartovani

lcevela.STV na woco.de lcevela.STV na woco.de
Pondělí Prosinec 11 16:08:24 CET 2000

Zdravim,
pokousim se rozchodi tisk na Official RH6.2. Mam korektne vytvorenou tiskarnu
pomoci printtoolu. Tiskarna je pripojena lokalne na lp0. Mam pro danou verzi
RedHatu standadni balicek s lpr.

Tisk funguje tak, ze pokud na tiskarnu poslu tiskovy soubor, obdrzim hlasku:
#lpr: conect : Spojeni odmitnuto
jobs queued, but cannot start daemon

Pokud odstartuji po takovemto nepovedenem tisku daemona lpr rucne:
#lpr
pak se tiskovy soubor na tiskarne normalne vytiskne, ale to znamena, ze musim
pro kazdou tiskovou ulohu startovat lpd rucne.
Pri startu Linuxu lpd nestartuje, je u nej hlaska FAILED.
Pokousel jsem se pomoci nastroje "setup" daemona zaradit do spousteni. Bohuzel
odmenou je mi jen jiz zminene FAILED pri jeho startu. Nejironictejsi na cele
veci je, ze dana masina ma slouzit jako tiskovy server.

Konferenci ctu jen pres archiv, a tak prosimo kopii pripadnych odpovedi na mou
adresu lcevela.stv na woco.de.

Predem diky

Lubomir Cevela