lpd funguje pouze po rucnim odstartovani

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Prosinec 12 10:20:35 CET 2000

lcevela.STV na woco.de wrote:

> Zdravim,
> pokousim se rozchodi tisk na Official RH6.2. Mam korektne vytvorenou tiskarnu
> pomoci printtoolu. Tiskarna je pripojena lokalne na lp0. Mam pro danou verzi
> RedHatu standadni balicek s lpr.
>
> Tisk funguje tak, ze pokud na tiskarnu poslu tiskovy soubor, obdrzim hlasku:
> #lpr: conect : Spojeni odmitnuto
> jobs queued, but cannot start daemon
>
> Pokud odstartuji po takovemto nepovedenem tisku daemona lpr rucne:
> #lpr
> pak se tiskovy soubor na tiskarne normalne vytiskne, ale to znamena, ze musim
> [...]

Pokud nebezi, je zrejme, ze je treba ho nahodit.
Zusil jste zjistit, PROC to napise "FAILED" ?
Mozna to jen nestihne vcas nainstalovat moduly
pro paralelni port a pri druhem spusteni tam uz jsou.
Zkuste se podivat, co to pise do logu a pripadne
tomu lpd (v souboru /etc/rc.d/init.d/lpd) zvednout
debug level (jak doporucuje man page parametrem -D5).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz