OT:SYN FLOODING

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner na cesnet.cz
Pondělí Prosinec 11 16:27:54 CET 2000

On Mon, 11 Dec 2000, Dalibor Toman wrote:

> Hlavicku Host: je mozne posilat i v requestech verze HTTP 1.0. v RFC to sice
> zrejme neni ale funguje to tak. Kdyz se zacalo s name based hostingem tak
> prvni zmeny v browserech obnasely prave pridavani Host: polozky do HTTP
> requestu (IE 3.X).

Souhlasim, ale nechtel jsem do odpovedi opisovat RFC.

> samozrejme ve specialnich pripadech je HEAD (snad :-) ) uzitecny. I kdyz me
> vysvetleni p Janouska moc neuspokojilo. Proc nemuze spustit mirroring WWW
> rovnou pomoci podminenych GETu v dobe slabsiho provozu? Snad jen kdyz
> informace o aktualnosti dat je dulezitejsi nez data sama..

Nekdy je to tak. Ostatne HTTP (ci spise THTTP implementovane na Apachi)
pouzivam i k jinym ucelum. To ovsem do teto konference jiz nepatri, kdo ma
zajem, at si to precte na http://www.icpf.cas.cz/wagner/www-computing.html

Zdenek Wagner
e-mail: wagner na mbox.cesnet.cz  or  wagner na icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/