OT:SYN FLOODING

Pondělí Prosinec 11 16:49:16 CET 2000

On Mon, 11 Dec 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	:-) jste si tim vazne jist, vim, ze to % neuspechu neni prilis velke,
> ale pro velke soubory se mi jiz kolikrat stalo, ze jsem stahoval ISO
> image, spocital si MD5 a evidentne jsem to stahnul blbe, za klienta
> rucim, TCP nezarvalo chybu, proste jen data dosla blbe...:-( (chyba
> mohla byt i na HW odkud jsem to bral, ale opetovne stazeni bylo hned v
> poradku)

Zabezpeceni dat v IP datagramu je jen obycejne CRC. Navic HW ma take
nenulovou chybovost (stredni meziporuchovou dobu). Prave proto se MD5 sumy
u velkych souboru davaji.

Pri nasich testech (divili jsme se hodne, ze CD nefungovalo) nekdy pred
tak 3 roky dochazelo k chybam i na lokalnim segmentu (delal jsem tehdy
prvni ISO image pro Linux). Od te doby to resime stejne jako ostatni pres
MD5...

--
                        Milan Kerslager