OT ATX je velka magie...

p.houdek na seznam.cz p.houdek na seznam.cz
Pondělí Prosinec 11 16:46:36 CET 2000

Dobry den
Predem se velmi omluvam, tohle patri urcite do nejake HW
konfery...avsak rozumnou a "cz" jsem nenasel...

Mam takovyto problem:
   Pocitac (ATX bedna, AT deska) se zacal najednou zniceho nic
sam vypinat a zapinat a to docela dost choticky treba nekolikrat
rychle za sebou:-( potom nejaky cas drzi... a pak zas... No nevim
co s tim... A je to urcite HW problem, nezavisi na OS... Proste se
najednou vypne...

   Mam tady na nem apache a www server, rad bych aby byl on-
line alespon celou noc a nemusel bych ho hlidat (on se sice sam
nahodi, ale co kdyz se uz nenahodi komp)...
  Resp. kde je asi chyba ve ATX zdroji a nebo mi uz odesla
deska?? A nebo je problem treba v siti (elektricke nebo lan)??

  Bedna je ATX asi 3mesice stara, eurocase Diamond se myslim
jmenuje, deska je AT blato od Matsonic (k6-200) V BIOSU mam
vsechny volby (wakeup) na disabled.... sitovka 3c509b ISA
Combo...

   Jiz driv jsem mel mensi problemky se zapinanim (vypnuti
modemu zapne poc) Ovsem ted jsem na siti ve skole a online ...
Kamarad mi poradil viz %subj% a ja nemam odvahu rozebirat
skolni stroje a pokusovat....

Predem dekuji za jakoukoliv radu

Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz

P.S. pokud nechcete zatezovat konferu, piste mi prosim na primo
muj mail