lpd funguje pouze po rucnim odstartovani

Úterý Prosinec 12 17:42:03 CET 2000

On Mon, 11 Dec 2000 lcevela.STV na woco.de wrote:

> pokousim se rozchodi tisk na Official RH6.2. Mam korektne vytvorenou
> tiskarnu pomoci printtoolu. Tiskarna je pripojena lokalne na lp0. Mam
> pro danou verzi RedHatu standadni balicek s lpr.
>
> Tisk funguje tak, ze pokud na tiskarnu poslu tiskovy soubor, obdrzim
> hlasku: #lpr: conect : Spojeni odmitnuto jobs queued, but cannot start
> daemon

Zkuste do /etc/conf.modeles pridat radku s:

alias parport_lowlevel parport_pc

> Pokud odstartuji po takovemto nepovedenem tisku daemona lpr rucne:
> #lpr
> pak se tiskovy soubor na tiskarne normalne vytiskne, ale to znamena, ze musim
> pro kazdou tiskovou ulohu startovat lpd rucne.

Tohle se mi moc nezda. Demon se jmenuje lpd, lpr je nastroj pro tisk.

cat nejaky_soubor | lpr -Plaser

Zkusil jste demona pak spustit rucne skriptem (ktery se pouziva i pri
startu)?

/etc/rc.d/init.d/lpd start

Co vypisuje: lpc status ???

Cetl jste Printing-HOWTO a Printing-Usage-HOWTO ???

> Konferenci ctu jen pres archiv, a tak prosimo kopii pripadnych
> odpovedi na mou adresu lcevela.stv na woco.de.

Tohle neni zrovna vstricny pristup, pokud *chcete* neco vedet. Trosku
vlastni iniciativy by neskodilo....

--
                        Milan Kerslager