DNS server - VYRESENO

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Prosinec 11 19:41:44 CET 2000

Mira Tempír wrote:

> asi ano, jak vypada ten 6. radek ?
> v adresari /service/tinydns/root mate skript add-ns nebo tak nejak,
> pouzijte radeji jeho: ./add-ns domena.cz ip.adresa.ns
> nebude hrozit, ze spletete syntax

No jo, jenze ten neumoznuje pridat nameserver z jine domeny, nez z te moji. Toz ja bych ho
pouzil rad :-)
Muj datafile vypada:
# SOA aquablues.cz
Zaquablues.cz:ns.aquablues.cz:libor.mts.cz:2000121103:43200:10800:3628800:43200:43200
# NS
&aquablues.cz:195.250.144.113::
:ns2.granitecanyon.com:1:204.1.217.148::
:aquablues.cz:2:ns2.granitecanyon.com::
# A
+www.aquablues.cz:195.250.144.113:
# MX
@aquablues.cz:195.250.144.113::10:

On nejen, ze spadne na sestem radku, ale pokud ho zakomentuju, tak to sice projde, ale A
zaznam pro ns2.granitecanyon.com tam taky neprida. Vy ho pouzivate? Muzete mi rict, kde se
podivat na nejake fungujici netrivialni konfigurace? Bud jen na zonova data, jeste lepe i se
zdrojakem.

Diky, Libor Chocholaty