DNS server - VYRESENO

Mira Tempír mira na cekit.cz
Pondělí Prosinec 11 19:25:16 CET 2000

| Konkretni dotaz: Mam domenu obolus.cz, nameservery jsou www.bedekr.cz a
| ns2.granitecanyon.com. Nedokazu pridat zaznam o sekundarnim nameserveru. Vlastne ani o
| primarnim, pokud se ma jmenovat jinak nez ns.obolus.cz (nebo x.ns.obolus.cz). Proste pri
| prevodu souboru data -> data.cdb mi hlasi chybu:
|
| tinydns-data: fatal: unable to parse data line 6: type NS prohibited
| make: *** [data.cdb] Error 111
|
| Vypada to, ze _nelze_ zadavat informace o sekundarnich nameservrech ani pomoci uncommon
| radku.
| Nebo se mylim a nekde mi neco uniklo?

asi ano, jak vypada ten 6. radek ?
v adresari /service/tinydns/root mate skript add-ns nebo tak nejak,
pouzijte radeji jeho: ./add-ns domena.cz ip.adresa.ns
nebude hrozit, ze spletete syntax

ps: jestli to chcete resit soukrome, tak mi poslete mejl
--
   Mira Tempír <mira.tempir na cekit.cz>
   http://www.cekit.cz/