Syslog na seriove lince

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Pondělí Prosinec 11 20:55:01 CET 2000

   From: Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz>
   Date: Mon, 11 Dec 2000 12:41:02 +0100

Zdravím,

   > Na jednom serveru pustim syslog na seriovou linku (/dev/ttyS0) doufam
   > ze parametry portu atd. se nastavuji pomoci setserial a po seriove
   > lince ho potrebuju precist na jinem stroji a nalyzovat mue mi nekdo
   > poradit jaky a jakym nastrojem? (myslim, ze Swatch by mel stacit)
   > Mam nainstalovan Debian v2.2

ptáte se tedy na analýzu logů syslogd? Podívejte se na Freshmeat
(http://www.freshmeat.net/) nebo použijte sed/awk/perl. Nebo na co se
vlastně ptáte? Nefunguje Vám to logování na /dev/ttyS0? Nebo hledáte
nástroj, jak to z /dev/ttyS0 přečíst? Funguje cat /dev/ttyS0 > log?

   > A jeste bych se chtel zeptat, jestli existuje na Linux nejake
   > testovatko rychlosti.

Samozřejmě. Pokud nám řeknete, jakou rychlost chcete zjistit, určitě Vám
doporučíme vhodný nástroj, kde hledat. Po vyleštění své křišťálové koule
doporučuji opět Freshmeat.net.

Hmm, vyleštil jsem křišťálovou kouli ještě více a chci se zeptat, jestli
chcete změřit rychlost toho sériového spojení...
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz