Syslog na seriove lince

Ondra Zima ondra.zima na homolka.cz
Středa Prosinec 13 16:48:05 CET 2000

> [...]
>    > ze parametry portu atd. se nastavuji pomoci setserial a po seriove
>    > lince ho potrebuju precist na jinem stroji a nalyzovat mue mi nekdo
>    > poradit jaky a jakym nastrojem? (myslim, ze Swatch by mel stacit)
>    > Mam nainstalovan Debian v2.2
> ptáte se tedy na analýzu logů syslogd? Podívejte se na Freshmeat
> (http://www.freshmeat.net/) nebo použijte sed/awk/perl. Nebo na co se
> vlastně ptáte? Nefunguje Vám to logování na /dev/ttyS0? Nebo hledáte
> nástroj, jak to z /dev/ttyS0 přečíst? Funguje cat /dev/ttyS0 > log?

Ano, mate pravdu, muj problem je spatne pojmenovan.
1. potrebuju posilat vystup ze syslogu na /dev/ttyS0
   doufam, ze mi k tomu postaci radka v syslog.conf
*.* /dev/ttyS0

2. potrebuji na druhem pocitaci precist z /dev/ttyS0 ten vystup ze
syslogu (generovanem v bode 1.)

3. tento vystup analyzovat

>    > A jeste bych se chtel zeptat, jestli existuje na Linux nejake
>    > testovatko rychlosti.
> Samozřejmě. Pokud nám řeknete, jakou rychlost chcete zjistit, určitě Vám
> doporučíme vhodný nástroj, kde hledat. Po vyleštění své křišťálové koule
> doporučuji opět Freshmeat.net.
> Hmm, vyleštil jsem křišťálovou kouli ještě více a chci se zeptat, jestli
> chcete změřit rychlost toho sériového spojení...

:-) ne, nechci testovat rychlost seriove linky.
Chtel bych vedet jak mam rychle pameti, hardisk, procesor.
na hardisk je hdparm, to vim, na ten zbytek?

--
Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz> AndreW/MaRshalS
        Member of MaRshalS online & czech ATO