OT ATX je velka magie...

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Prosinec 11 23:18:25 CET 2000

On Mon, 11 Dec 2000 p.houdek na seznam.cz wrote:

> Dobry den
> Predem se velmi omluvam, tohle patri urcite do nejake HW
> konfery...avsak rozumnou a "cz" jsem nenasel...

ibm-pc na list.zcu.cz

> [...]
> co s tim... A je to urcite HW problem, nezavisi na OS... Proste se
> najednou vypne...

> deska?? A nebo je problem treba v siti (elektricke nebo lan)??
>
>   Bedna je ATX asi 3mesice stara, eurocase Diamond se myslim
> jmenuje, deska je AT blato od Matsonic (k6-200) V BIOSU mam
> vsechny volby (wakeup) na disabled.... sitovka 3c509b ISA
> Combo...
>
>    Jiz driv jsem mel mensi problemky se zapinanim (vypnuti
> modemu zapne poc) Ovsem ted jsem na siti ve skole a online ...
> Kamarad mi poradil viz %subj% a ja nemam odvahu rozebirat

Pokud to není chybou programu, tak bych vyčistil PC a pořádně prohlédl
všechny konektory kolem napájení, potom napájecí kabely 230V, potom
vyskoušet PC zapnout do jedné zásuvky, a ostatní zařízení - monitor atd...
uplně do jiné.

Pokud nic nenajdete tak jsou možné dvě závady, rušení ze sítě a vadný
zdroj.

PS. U mě se dělo něco podobného, špatný kontakt v zásuvce 230V na pc a
tuknu do pc a ono se vypne atd.......

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!