OT ATX je velka magie...

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Prosinec 12 19:42:11 CET 2000

On Tue, 12 Dec 2000, Zdeněk Böhm wrote:

> Rekl bych, ze ten nestastnik ma hybrida, tzn. desku, ktera je AT (porty
> externe na plechu), ale umoznuje pripojit na AT i ATX napajeni. Taky takovou
> hruzu doma mam.
>
> Zpet k puvodnimu tematu. Problemy s vypinanim mam akorat u Windows (dam
> vypnout a nic, tak musim vypnout vypinacem a ty mrchy pak maji tu drzost mi

A máte w98? - Někde je tam natržítko rychlé vypnutí, nebo tak nějak - zrušit

> pri pristim startu rict, ze je to moje chyba, ze mam vypinat pres tlacitko
> Start -:)) Linux vypina naprosto korektne.
> Zkuste nejakou prepetovou ochranu, nebo ten pocitac pripojit pres nejakou
> UPS, ktera ji ma v sobe.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!