OT ATX je velka magie...

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Prosinec 12 09:26:33 CET 2000

Miroslav PRAGL napsal:
> na 99% zdroj
> Nicmene nechapu jak mate AT desku na ATX zdroji :-O ???

Rekl bych, ze ten nestastnik ma hybrida, tzn. desku, ktera je AT (porty
externe na plechu), ale umoznuje pripojit na AT i ATX napajeni. Taky takovou
hruzu doma mam.

Zpet k puvodnimu tematu. Problemy s vypinanim mam akorat u Windows (dam
vypnout a nic, tak musim vypnout vypinacem a ty mrchy pak maji tu drzost mi
pri pristim startu rict, ze je to moje chyba, ze mam vypinat pres tlacitko
Start -:)) Linux vypina naprosto korektne.
Zkuste nejakou prepetovou ochranu, nebo ten pocitac pripojit pres nejakou
UPS, ktera ji ma v sobe.

Zdenek Wagner napsal:
> Zni to jako vtip, ale skutecne se to stalo -- byla to velmi specificka
> necistota na boardu. V pocitaci se zabydleli 3 brouci a obcas krovkama
> neco zkratovali. Pomohlo vystehovani brouku. U jineho pocitace se neco
> podobneho stalo jako dusledek nadmerneho mnozstvi prachu v pocitaci. Tyto
> informace mam od opravaru HW.

Tak to jste pekny becko -:) Ja na vlastni oci videl pocitac, ve kterem si
udelali hnizdo mysi. Prislo se na to, az ten clovek prisel udelat upgrade a
pocitac byl plny hovinek a na videokarte mely hnizdo z travy (asi ty
videocipy pekne hrejou). Pocitac do posledni chvile normalne fungoval, asi
jsou brouci lepsi vodic.
Jinak pouceni pro vsechny, kdyz vydelate z pocitace nejakou kartu, dejte si
tu praci a tu diru v krabici zadelejte plechem...

S pozdravem Zdenek Bohm