IMAP & exit status 1 z inetd

Michal Konupcik konup na azz.cz
Úterý Prosinec 12 11:46:27 CET 2000

Dobry den,
narazil jsem na maly problem s IMAPem vs. MS OutLook. Vzdy, kdyz se outlook
k imapu pripoji, tak vse z pohledu MS funguje bez problemu, ale v
/var/log/messages zustane skoro vzdy tento zaznam:

Dec  5 13:09:31 bart inetd[15068]: pid 15077: exit status 1

nekdy je tam, misto exit status 1, exit signal 13
Dec  5 13:12:50 bart inetd[15068]: pid 15085: exit signal 13

tento zapis do logu prave zpusobuje imap. Kdyz jsem ho spustil s
parametrem -d (debug) tak jsem zjistil, ze tento log vznika vzdy, kdyz imapd
konci s exit status 100

vystup z imapd -d

launching: imap
accept: new socket 7
pid 15077: exec /usr/sbin/tcpd
uid: 0  gid: 0
groups: 0
pid 15077, exit status 100

Pouzivam imap-4.7 na RH6.2, zkousel jsem i imap-2000 a vysledek byl stejny.
Dalsi vec, kterou jsem zjistil je, ze tyto hlasky se objevuji jen, pokud se
snazi pripojovat outlook vere 5.x (4ka to nedela), takze problem bude nekde
u MS.

Nakonec se chci predem vyhnout odpovedim (podobny problem s exit status 1
jsem nasel v archivu), ze mam v neporadku inetd.conf (neplatne cesty, atd.),
taktez jsou v poradku vsechny /etc/hosts.* (tcpdcheck je OK)

Nevite nekdo co s tim, nebo aspon, kde mam patrat ?

predem diky za kazdou radu.

Zajimalo by me treba i , jaky vyznam ma exit status 1 a 13 z inetd (nikde v
dokumentaci, archivech, ... jsem vysvetleni nenasel) nebo i ten exit status
100 z imapd.

    -konup-