IMAP & exit status 1 z inetd

Jaroslav Javor javor na uh-net.cz
Středa Prosinec 13 07:47:39 CET 2000

Dobry den,
sice vam ted neporadim ale uplne stejny problem resim uz asi 14 dni a taky
nic :(
Az neco objevim tak se ozvu. Experimentoval jsem dokonce s ruznymi verzemi
imap a dokonce i kernelu a porad nic. Jinak konfigurace je stejna jako vase.
Zajimave je, ze mam naistalovany i RedHat 6.1 s jadrem 2.2.16 a verzi
imap-2000 a:
k tumuto serveru pristupuje radove asi kolem 500 ruznych uzivatelu denne
(samozrejme hodne casto) a zadny problem. A ze jeden z nich Outlook 5.x
pouziva je jiste :)

s pozdravem J. Javor

Michal Konupcik <konup na azz.cz> píše v diskusním
příspěvku:914vm4$1de7$1 na news.vutbr.cz...