Resize FAT partitiony pod WirNT

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Prosinec 12 12:54:07 CET 2000

> Partition magic z vlastni zkusenosti vrele nedoporucuji. Zmenil mi
> geometrii
> disku a miloucke Win to nerozdejchaly, jeste, ze mame Linux :-)
> Libor Chocholaty

Tohle by dost zajimalo i me. Partion Magic pouzivam casto a netusil jsem
(dosud), ze by byl schopen takoveho zverstva. Muzu s touto utilitou
pridavat/ubirat partitions, presouvat je, formatovat, menit velikost,
nastavovat jako aktivni a skryte, ale to je asi tak vse. Muzete trochu
podrobneji popsat jak k tomu doslo?. Netyka se to sice bezprostredne linuxu,
ale dost uzivatelu tohoto progarmu pouziva pro prerozdeleni disku pred
instalaci linuxu.

dekuji

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz