Resize FAT partitiony pod WirNT

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 12 14:10:20 CET 2000

On Tue, 12 Dec 2000, Josef Vogeltanz wrote:

> Tohle by dost zajimalo i me. Partion Magic pouzivam casto a netusil jsem
> (dosud), ze by byl schopen takoveho zverstva. Muzu s touto utilitou
> pridavat/ubirat partitions, presouvat je, formatovat, menit velikost,
> nastavovat jako aktivni a skryte, ale to je asi tak vse. Muzete trochu
> podrobneji popsat jak k tomu doslo?. Netyka se to sice bezprostredne linuxu,
> ale dost uzivatelu tohoto progarmu pouziva pro prerozdeleni disku pred
> instalaci linuxu.

Ono asi zalezi na tom, kdo s tim pracuje. Minuly tyden se na me obratil
nejaky dost zmateny clovek, ze si chtel instalovat linux a tak si oznacil
partisny pres partiton magic jako HIDE, aby mu je linux nesmazal. Co delal
dal tezko rict, ale podle poslane Partiton table mel disk rozdeleny dost
silenym zpusobem a vsechny programy tvrdily, ze disk ma vadnou geometrii a
PM pak uz nesel snad ani pustit. Delal instalaci redhatu jako workstation,
zadny fdisk pry nepoustel. Podle me tam asi je nejaky problem v tom
skryvani partiton, diskdruid to asi nepochopil.

Vite vubec nekdo jak se partisna stane HIDE?

Neni nad to, instalovat na cisty disk a potom pretahat data z toho
stareho.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.