Kdo nastavuje fonty v menu aplikací - WM nebo Gnome?

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Prosinec 12 12:17:01 CET 2000

Petr Hlustik pise:
> v práci mám Gnome/Enlightenment/RH6.2 a fonty v menu liště aplikací
> (tj. File, Edit, Help...) jsou hezky malé. Doma jsem zprovoznil
> IceWM/Debian 2.2 a např. Netscape vyšel s obludně velkými fonty v menu

Netscape si bere od font serveru prvni font, ktery mu vyhovuje obvykle
-*-helvetica-*-neco-*).

> liště. Zajímalo by mě, jesli když nainstaluju Gnome na IceWM, tak to
> "spraví" (tj. vybere menší fonty) nebo jestli to musím nakonfigurovat v
> IceWM. Nechce se mi pro každou aplikaci hledat a měnit app-defaults.

Netscape pouziva motif (knihovna widgetu), jeho nastaveni nema s Gnome
nebo IceWM ani Enlightenmentem co delat, je nutne zmenit primo nastaveni
netscapu (mel byste se podivat na soubor *netscape/Netscape.ad).

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-