SCSI jako modul

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Prosinec 13 08:34:14 CET 2000

    Dobry den

prihodila se mi takova vec. Mel jsem starsi pocitac s AHA2940U (nejaky
velmi stary typ) a pri pokusu instalace RH6.1CZ instalace zatuhla. (na
tty4 se opakovala hlaska reset scsi sbernice). No nic, zkusil jsem RH7.0
a jeho ovladac aic78xx si  s timto radicem poradil bezproblemu. Po
instalaci a restartu bootovani zkoncilo na "kernel panic, cannot mount
root file system). Tak jsem na jinem pocitaci zkopiloval kernel s
ovladacem aic78xx v kernelu a bylo v pohode. Z toho mi ale vyplyvaji dve
otazky:

1) jak je to udelane v RH6.1, protoze ten jsem instaloval na jiny stroj
s scsi, a scsi ovladac byl prokazatelne jako modul. (compaq Proliant
400)
2) lze pri instalaci podstrcit nejaky jiny ovladac scsi nez je na
instalacnim cd, jak se to dela, kdyz ovladac neni primo v distribuci?

Diky za postrehy.

S pozdravem
Petr Zapadlo

--