SCSI jako modul

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Prosinec 13 14:46:20 CET 2000

 Petr Zapadlo napsal:
> root file system). Tak jsem na jinem pocitaci zkopiloval kernel s
> ovladacem aic78xx v kernelu a bylo v pohode. Z toho mi ale vyplyvaji dve
> otazky:
>
> 1) jak je to udelane v RH6.1, protoze ten jsem instaloval na jiny stroj
> s scsi, a scsi ovladac byl prokazatelne jako modul. (compaq Proliant
> 400)

Toto se resi pres init-ramdisk
parametr initrd=... kernelu
nejprve se natahne ramdisk, z nej se zavedou potrebne moduly do jadra
a pak se teprve mount-uje /
Vice se doctete v nejakem initrd-HOWTO

Ramdisk se natahuje do pameti pomoci volani biosu => je potreba, aby
bios umel s scsi radicem pracovat (tzn. nejaka ta boot-romka, nebo jak
se to jmenuje na tom scsi radici)

S pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."