Corel PhotoPaint a ReHat

David Nebesky david na nebesky.com
Středa Prosinec 13 22:08:57 CET 2000

Dobry den,

nemate nekdo zkusenost s PhotoPaintem pro RedHat? Nepodarilo se mi ho
nainstalovat jaky balicky (jeden balicek kricel kvuli zavislostem na spoustu
neexistujicich balicku), tak jsem musel pouzit instalacni program.
Photopaint se nainstaloval bez problemu, problem je vsak pri behu. Ve vsech
dialozich, kde maji byt cisla, jsou ruzne paznaky a cisla tam vlozit nelze.
Verzi PhotoPaintu pro Debian mam v praci a funguje bez problemu. Nyni se
pokousim zprovoznit verzi pro RedHat na pocitac s RH 6.2 CZ. Diky za
jakoukoli pomoc.

David Nebesky