Corel PhotoPaint a ReHat

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Prosinec 13 23:20:04 CET 2000

On Wed, 13 Dec 2000, David Nebesky wrote:

> nemate nekdo zkusenost s PhotoPaintem pro RedHat? Nepodarilo se mi ho
> nainstalovat jaky balicky (jeden balicek kricel kvuli zavislostem na spoustu
> neexistujicich balicku), tak jsem musel pouzit instalacni program.

Mně se ho podařilo nainstalovat úplně bez problému. Které balíčky Vám
chyběly?

> Photopaint se nainstaloval bez problemu, problem je vsak pri behu. Ve vsech
> dialozich, kde maji byt cisla, jsou ruzne paznaky a cisla tam vlozit nelze.

Možná Vám skutečně v systému něco chybí. Balíčkovací systém to poznal už
při instalaci, ale instalační program to nezjistil, a tak se Vám chybějící
balíčky projeví až při běhu programu.

> Verzi PhotoPaintu pro Debian mam v praci a funguje bez problemu. Nyni se
> pokousim zprovoznit verzi pro RedHat na pocitac s RH 6.2 CZ. Diky za

Taky jsem to instaloval na RH 6.2cz.

> David Nebesky

S pozdravem

           Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
                 http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
              "I'm dangerous like a broken glass."
                          Alice Cooper
           Petition For A Software Patent Free Europe
                 http://petition.eurolinux.org/