Corel PhotoPaint a ReHat

David Nebesky david na nebesky.com
Středa Prosinec 13 23:07:24 CET 2000

> Mně se ho podařilo nainstalovat úplně bez problému. Které balíčky Vám
> chyběly?

Bylo to pri pokusu o nainstalovani wine-graphics-glibc-2.1. Seznam mel asi
ctyricet polozek, prvni z nich byly tyto:

libavifil32.so, libcomctl32.so, libcomdl32.so (vsech asi ctyricet bylo
lib*.so)

Abych to zjistil tak jsem Photopaint odinstaloval a znovu zkusil
nainstalovat po baliccich. Kupodivu to probehlo dobre, Photopaint se ale
nedal spustit (Fatal error pri spousteni wine). Znovu jsem odinstaloval,
smazal adresar /usr/lib/corel, v kterem neco zustalo a znovu se pokusil o
instalaci se zapnutym prepisovanim souboru a dostal jsem se k puvodni chybe
v zavislostech.

Cyba neni rozhodne v postupu instalace. Instaloval jsem balicky podle
seznamu readme, zkousel jsem pred problemovym balickem nainstalovat ty
ostatni, zkousel jsem doinstalovat i jine balicky nez byly v seznamu a nic z
toho nepomohlo.

Preji prijemny den

David Nebesky