odpocuvanie ethernetu

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Čtvrtek Prosinec 14 09:29:26 CET 2000

Dobri jytro :-),
myslite elektromagnetickou cestou? Bohuzel ano, stejne jako klavesnice,
monitor, mys ci harddisk. Stineni, jak je znamo, omezi vstup elmag. vlneni
DOVNITR, mnohem hure vystup ven z vedeni. Koneckoncu na tomto (a jinych
principech odposlouchavani) je zalozen projekt echelon a dalsi.

Bezny hacker vam takto data nevybagruje, vlady na to maji zdroje.

Obrana neexistuje. Resp. nejlepsi obrana je utok - vetsina techto systemu je
citliva na urcite terminy. Nechte siti kolovat pakety s terminy "Saddam
Husain", "Semtex", "Chechna" a pod. a odposlouchavaci zarizeni lehne na
preplneny disk :-))))

MP