odpocuvanie ethernetu

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Prosinec 14 09:47:41 CET 2000

Miroslav PRAGL wrote:

> Dobri jytro :-),
> myslite elektromagnetickou cestou? Bohuzel ano, stejne jako
> klavesnice, monitor, mys ci harddisk. Stineni, jak je znamo, omezi
> vstup elmag. vlneni DOVNITR, mnohem hure vystup ven z vedeni.

to sa mi nezda mozes uviest zdroj?

> Bezny hacker vam takto data nevybagruje, vlady na to maji zdroje.

fain je len chcem vediet nejake porovnania: tieneni je 4 krat horsie
odpocuvetelny ako netieneny alebo nieco take.

> Obrana neexistuje. Resp. nejlepsi obrana je utok - vetsina techto
> systemu je citliva na urcite terminy. Nechte siti kolovat pakety s
> terminy "Saddam Husain", "Semtex", "Chechna" a pod. a odposlouchavaci
> zarizeni lehne na preplneny disk :-))))

to je fain ale ja potrebujem studiu naco to tomu kdo to chce neviem.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.