RH 6.2CZ a IDS 2000

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Čtvrtek Prosinec 14 10:15:35 CET 2000

Dobry den vespolek,

pri pokusu o spusteni Informix Dynamic Serveru 2000 na standardnim RH 6.2 CZ
dojde pravidelne k zajimavemu "vytuhnuti" systemu.
System asi uplne nezemre, ale nereaguje temer na nic, jedine co mohu je:
-prohlizet buffer konzole (Shift+PgUp)
-prepinat virtualni konzole (Alt+F?)
-psat do login promptu (mohu psat cokoli, znaky se zobrazuji, ale po potvrzeni
  se nic nedeje)
Jinak zadny bezici shell nereaguje vubec na nic, ctrl+alt+del  nema zadnou
odezvu,  pri pokusu o vypnuti vypinacem (ATX) zacne system na konzoli vypisovat
hlasky:
apm: busy: Unable to enter requested state
Nemam pocitac v siti (to zkusim mozna zitra), takze nevim jestli je po siti
dostupny.
V systemovem logu jsem nic zvlastniho nenasel.
Zkousel jsem jadra 2.2.14 a 2.2.16, obe z rpm z redhat.cz.

Takze bych se rad zeptal:
- setkal se zde nekdo s podobnou 'smrti' systemu, vite co je pricinou, pripadne
   jak to resit?
- zkousel jste nekdo zprovoznit Informix 2000 na RH 6.2? Vim ze pod 6.1 jde,
   ale downgradovat se mi moc nechce.

				Martin Spirk