MO Disky

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Čtvrtek Prosinec 14 10:10:46 CET 2000

Dobry den,
mame magnetooptickou jednotku (HP SureStore 80fx) pripojenou pres SCSI k
linuxu (Debian). Pokud pouziji "starsi" disk o kapacite 2.6GB, tak je
vse OK. Pokud vsak zasunu "novejsi" disk o kapacite 5.2GB, nelze s nim
nic udelat. fdisk mi ohlasi "unable to read /dev/sda" a skonci. Jedine
co jsem na tech discich nasel rozdilneho (tedy krome velikosti) je
velikost sektoru. Mensi disk ma 1024B/sektor a vetsi disk 2048B/sektor.

Mate nekdo, prosim, nejaky napad?

P.S. Ta mechanika umi pracovat s obema disky, drive to bylo pripojeno k
Win a jelo to dobre...

Jeste jeden dotazecek. Mame i WORM disky. Co s temi? Pracuje se s nimi
jako s CD nebo nejak jinak?

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz