samba a outlook express cesky

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 14 11:57:35 CET 2000

On Wed, 13 Dec 2000, Jan Fnukal wrote:

> Nastavil jsem RedHat linux jako PDC pro win klienty
> Vse bezi v pohode az na slozku "Posta k odeslani"
> z Outlook Express. uklada ji jako "Posta k^Zodeslani.mbx"
> a chudinky win je pak nemuzou precist.
> Neco jsem nekde nasel - prejmenovat - ale zatim to nefunguje.

Potrebujete sambu 2.0.7 a nebo minimalne aktualizovat soubory v
/etc/codepages (nebo /etc/charsets? ted nevim).
Potom na disku zlikvidujte vsechny tyhle soubory a outlook je tam pri
pristi synchronizaci uz ulozi korektne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.