klavesnice v XFree 4.0.1

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Prosinec 14 11:53:06 CET 2000

On 14-Dec-2000 Milan Kerslager wrote:

> Problem je v tom, ze klavesove mapy jsou definitivne v p****i. Nekdo je
> musi opravit a jestli to nikdo uz neudelal a neudela, tak je opravim pres
> vanoce ja, protoze me to vytaci jeste vic nez Vas (zejmena proto, ze Xy v
> podstate nepouzivam).
>
> Nejake zminky v konferenci uz byly, ale v podstate jen jedno systemove
> reseni, tak se prosim ozvete, jestli to nekdo resi/vyresil.
Koukal jsem na to v XFree86 3.3.6 (myslim, ze je ve 4.0.1 stejny problem)
Zdá se, že nějak nefunguje nastavení klávesnice přes
setxkbmap
hodí tuto hlášku:
Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property

bohužel nevím jak ji zlikvidovat, ale rozhodně to s ní nic neudělá.

Rešením je nastavit to přímo v /etc/X11/XF86config

ne všechny varianty fungují a důležitá je správná mapa
používám czsk, ale je možná trochu upravená dle rad v konferenci.

Pokud bys měl zájem mohu ji poslat i s popisem nastavení, ale mám to doma, tak
až po obědě :-)

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>