klavesnice v XFree 4.0.1

Čtvrtek Prosinec 14 12:09:26 CET 2000

On Thu, 14 Dec 2000, Pavel Lisy wrote:

> Koukal jsem na to v XFree86 3.3.6 (myslim, ze je ve 4.0.1 stejny problem)
> Zdá se, že nějak nefunguje nastavení klávesnice přes
> setxkbmap
> hodí tuto hlášku:
> Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property
>
> bohužel nevím jak ji zlikvidovat, ale rozhodně to s ní nic neudělá.

Na tohle je reseni v Czech-HOWTO. V kazdem pripade RH 6.2CZ touto zavadou
netrpi a setxkbmap tam funguje jak ma.

> Rešením je nastavit to přímo v /etc/X11/XF86config

No, v XFree 4.0.x uz to pres setxkbmap to nechodi, protoze se nenamapuji
sede klavesy. Uz se tady nekdo zminoval, ze to je tim, ze se uz
neincluduje nejaka defaultni mapa. Tudiz se to musi opravit. Blize jsem se
tim nezabyval, protoze RH7.0 standardne spoleha na XF86Config a stim to
chodi (tedy az na rozsveceni ledky). Takze je to pro me druhorady problem.

Prvoradym je ted ziskat jedno povoleni od jedne firmy na redistribuci
jejich SW. Pak bude zverejnena 7.0cz, kde to pres XF86Config chodi.

--
                        Milan Kerslager