Jak efektivne promazat frontu Sendmailu

Borek Lupoměský borekl na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 14 14:43:03 CET 2000

On Thu, 14 Dec 2000, Fryc, Martin wrote:

FM> Zdravim, potreboval bych poradit s nasledujicim problemem. Mam
FM> ve fronte na Sendmailu asi 35000 mailu. Chtel bych z ni
FM> odstranit vsechny spamove emaily (odhaduju to na 99%). Postrci
FM> me nekdo spravnym smerem? Hledal jsem vsude mozne po Internetu a
FM> jedine, co jsem nasel je jak frontu presunout jinam a zpracovat
FM> pozdeji.

   No ja jsem si pres mqueuq >file vytvoril vypis fronty. Pomoci
editoru, grepu apod jsem z nej vydestiloval job-id spamovych mailu. No a
kdyz mam seznam job id, tak by melo stacit neco podobneho.

for X in $(cat file); do
  rm -f ?f$X
done

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========