KDE 2.0.1 a hackovany pismenka

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Čtvrtek Prosinec 14 14:00:50 CET 2000

Dobry den.
Zkusil sem si nainstalovat nove KDE a mam problem s cestinou. Mam RH 7.0
(je to upgrade ze starsich verzi) a X 4.0.1. Vsude jinde mi cestina
funguje bez problemu (pouzivam xkbd pro klavesnici, nastavuji to v
XF86Config), LC_CTYPE  mam nastaveno na czech. V KDE jsem v control center
nastavil Country na  Czechia (cz) a kodovani iso8859-2. I na ostatnich
mistech mam fonty il2.
Problem je v aplikacich kde se zadava vstup s klavesnice, jako napr.
konsole, kwrite atd. Konqueror zobrazuje na strankach cestinu v poradku,
ale pri jakemkoli vstupu (formular, adresa) zobrazuje misto hackovanych
pismenek otazniky, stejne jako ostatni aplikace z KDE.
Diky za pripadne odpovedi, necekal jsem, ze me cestina jeste dokaze necim
prekvapit (pouzivam ji k plne spokojenosti od RH 5.0).
Jeste bych se vlastne rad zeptal, jestli nevite, co je s Czech HOWTO.
Pripada mi, ze u nej nedochazi k zadnym aktualizacim. Udrzuje ho nekdo?

--
Michal Kaspar

VSE Praha