klavesnice v XFree 4.0.1

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Prosinec 14 14:50:14 CET 2000

Robert Vojta wrote:

> # Zrovna tak to jde udelat s pomoci prepinace klavesnice z KDE ci
> # dokovatelnou aplikaci pro Window Maker. Nic o ale nemeni na tom, ze je v
> # XF86 4.0.x nejaka bota, protoze to proste nefunguje pomoci konfigurace v
> # XF86Config[-4], coz by jit melo.
> #
> # Nesystemove reseni spociva v prekopirovani map z XFree 3.3.6 pres ty z
> # 4.0.1, ale to neni zrovna koser.
>
> Zdravim,
>   mam RH 6.2CZ, poupgradovany i s XFree86 na 4.0.1 a ceska klavesnice mi jede
> bez problemu se starym nastavenim. Tj. v XF86Config mam jenom:

> [...]

Zdravim,

jam mam pro zmenu RH 7.0 a vse se zda(lo) byt taky funkcni i bez vyse popsane
upravy. Pak jsem zaexperimentoval tak, ze jsem si vymenil PS/2 klavesnici za
USB.
Vsechno se zdalo bezproblemove, avsak v Sawfish manageru prestalo chodit
Shift-Alt-<sipka> na prepinani ploch a Ctr-Alt-<Sipka> na presun oken mezi
plochami, i Alt-Tab na prepinani mezi okny. Pojal jsem podezreni na Alt (levy).
Ovsem pri prepnuti na Window Maker Alt chodi (Alt-Tab i Ctrl-Alt-<sipky>).
Zkoumal jsem i vystup xev a vypada v poradku, stejne jako u PS/2 klavesnice.
Ted jsem vyzkousel pridat to shora uvedene -- zadna zmena.

Netusite, kde by mohl byt problem ?

ip
PS: Chova se to stejne pod default RH7.0 kernelem i ted pod 2.2.18 (dle roota
jsem stahl uz predelane rpm baliky).
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz