klavesnice v XFree 4.0.1

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Čtvrtek Prosinec 14 14:06:12 CET 2000

# Zrovna tak to jde udelat s pomoci prepinace klavesnice z KDE ci
# dokovatelnou aplikaci pro Window Maker. Nic o ale nemeni na tom, ze je v
# XF86 4.0.x nejaka bota, protoze to proste nefunguje pomoci konfigurace v
# XF86Config[-4], coz by jit melo.
#
# Nesystemove reseni spociva v prekopirovani map z XFree 3.3.6 pres ty z
# 4.0.1, ale to neni zrovna koser.

Zdravim,
  mam RH 6.2CZ, poupgradovany i s XFree86 na 4.0.1 a ceska klavesnice mi jede
bez problemu se starym nastavenim. Tj. v XF86Config mam jenom:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "XkbLayout" "czsk(us_cz_prog)"
EndSection

  Prepinani funguje shift+shift, scroll-lock. Jediny co mi nejelo tak byl
levy Alt a NumLock, to zpravila editace /etc/X11/xkb/symbols/czsk a sekce

partial alphanumeric_keys
xkb_symbols "def_basic" {

  pridanim radku

    modifier_map Mod2   { Num_Lock };
    modifier_map Mod1   { Alt_L, Alt_R };

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta na ipex.cz>