odpocuvanie ethernetu

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Prosinec 14 21:38:44 CET 2000

| Odesílatel: Blasko Marek <Blasko na vuje.sk>

| to sa mi nezda mozes uviest zdroj?

Alejo, ma pravdu. Ja kdysi cetl studii o tom, ze opticky kabel, pokud se na
nem udela smycka (na obrazku byl prumer asi tak pul metru) je
odposlouchavatelny ze satelitu ikdyz je ulozen v zemi + hromada popisu jak
se to dela. Bohuzel, je to jiz >12 let.

| fain je len chcem vediet nejake porovnania: tieneni je 4 krat horsie
| odpocuvetelny ako netieneny alebo nieco take.

Lide, co vyviji vojenskou elektroniku by meli co rict. Mimochodem, prave na
tom, ze elektronika, byt sebelepe stinena, vyzaruje, je zalozen cesky
genialni pasivni radar TAMARA (dnes jiz bohuzel prodany do zahranici -
vlada, ktera necha utect slepicku co snasi zlata vajicka, stoji za ho.no).

Ale on ma pravdu...

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz