odpocuvanie ethernetu

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Prosinec 15 09:33:30 CET 2000

On Thu, 14 Dec 2000, Jaroslav Lukesh wrote:

> Alejo, ma pravdu. Ja kdysi cetl studii o tom, ze opticky kabel, pokud se na
> nem udela smycka (na obrazku byl prumer asi tak pul metru) je
> odposlouchavatelny ze satelitu ikdyz je ulozen v zemi + hromada popisu jak
> se to dela. Bohuzel, je to jiz >12 let.

A jeste tam v te smycce musela byt privazana vestkyne, ktera tu svetelnou
enegrii pretransformovala do energie myslenek.
Ktereho casopisu dubnove cislo to bylo? Sdelovaci technika? Tam takovehle
clanky v dubnu vychazely...

Omlouvam se, to bylo silnejsi nez ja :-)

Zdravi Jaroslav Honsa.