Internet a intranet DNS

Marian Tatarka mtatarka na didaktik.sk
Pátek Prosinec 15 06:29:24 CET 2000

Je mi jasne, ze by bolo najlepsie vydefinovat domenu vsetkym pocitacom, ktoru
by dns spravoval. Mali sme vsak doteraz ako proxy server windowsovsky
wingate s jeho vlastnym dns. Ziadnu domenu sme nemali nadefinovanu
a fungovalo to. Nerozumiem vsak ako. Chcel som preto vediet, ci je mozne
nejak nakonfigurovat linux tak, aby fungoval rovnako ako wingate. Nemusel
by som menit konfiguraciu ostatnym pocitacom. Ale zase taky problem to nie
je. Za tu stabilitu to stoji.

Pani, dakujem za vase nazory.

Marian Tatarka