server za firewallem

Pavel stancik na iweb.cz
Pátek Prosinec 15 09:37:29 CET 2000

Ted me jeste napadlo, mozna ze je to cele uhozene, ale co udelat.

IP eth0 - neverejna sit eth1
      jde do
NT vstup 2 adresa nevedejne site -
NT vystup 2 IP adresa od providera.
A smerovat to po tech neverejnych IP adresach.
Ale tohle jsem nikdy nezkousel a myslim, ze na tom redhatu by muselo byt ne
UG flag ale H flag.
Ale rad bych aby to nekdo potvrdil. Me by to taky zajimalo.
P.S. Doufam ze je to dost srozumitelne.

Pavel

Pavel píše ve zprávě <91cl13$aj6$1 na ern.kit.vslib.cz>.