instalace RH6.1 na 486SX-S/33Mhz

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Pátek Prosinec 15 07:26:33 CET 2000

> kdyz se rozbehne instalator zahlasi: "vlozte disketu s ovladaci pro vas
> system"
> Teto hlasce prilis nerozumim?

niekedy mi po takejto hlaske pomohol novsi boot.img. zrejme si nevie dat
rady s vasim hw (casto sietova karta). asi existuje nieco ako driver disk.
treba pozriet na www.linux.cz

> kdyz disketu nevlozim a pokracuji dal, chvili se cosi cte z cd-rom a potom
> instalator posle termination signal a instalace se ukonci.
>
> Setkal se s tim nekdo?
> Je vubec mozne naistalovat RH6.1. na 486SX?

v kazdom pripade sa mne osobne este nepodarilo nainstalovat rh61cz na pc s
8mb ram. podla mna je pouzitelne minimum 12 mb. riesil som to instalaciou
rh60 a naslednym upgrade rpm balickov. s 8mb sa mi nepodarila ani upgrade
instalacia.

S pozdravom

---
        Mgr. Radoslav Findrik
  SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
            spravca na tir.sk

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!