instalace RH6.1 na 486SX-S/33Mhz

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pátek Prosinec 15 11:12:05 CET 2000

charlie76 na atlas.cz wrote:

> Dobry den.
>
> Mam stroj
> 486SX-S/33Mhz/AMIBIOS/8MB Ram/HDD 1,2GB
>
> snazim se na nej nainstalovat R.H.6.1 z lokalniho cd-rom
> kdyz se rozbehne instalator zahlasi: "vlozte disketu s ovladaci pro vas
> system"
> Teto hlasce prilis nerozumim?

to je pro pripad, ze mate nejakej specifickej HW na kterej nejsou v
ditribuci ovladace, ale vy je mate na diskete. S klidem dejte "skip"
nebo "cancel" nebo co tam je za cudlik.

> kdyz disketu nevlozim a pokracuji dal, chvili se cosi cte z cd-rom a potom
> instalator posle termination signal a instalace se ukonci.
> Setkal se s tim nekdo?
> Je vubec mozne naistalovat RH6.1. na 486SX?

mozny to je, ale ne s 8 mb ram. Ten instalacni skript (Anaconda) proste
potrebuje vic. Ja jsem to resil tak, ze jsem pripojil disk k jinymu
pocitaci, nainstaloval na nej RH6.2 a dal zpatky do ty plecky.

Edas