Ale no tak lidi...

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Prosinec 15 09:38:19 CET 2000

> Zkusim to upresnit
> 1. paketovy filtr
> 2. aplikacni firewall (napr. http proxy)
> 3. stavovy firewall
> 4. analyzator paketu
>
> V bodech 3 a 4 jiz dela firewall urcitou "analyzu" paketu. Ovsem je
> to dost diskutabilni.
> Pak jsou jeste dalsi "vymozenosti" kdy firewall dokaze poznat, ktera
> sluzba od klienta zada o spojeni (pomoci prideleneho ID uzivatele
> apod.). Vyuziva to hojne sw typu groupware. Uz to tu proslo
> konferenci. Podminkou ovsem je, ze tohle "predavani ID" klientska
> [...]

ano ale stavovy firewal ci analyzator paketu su podla mojich znalosti
specialny pripad paketoveho ci aplykacneho firewallu. su to len
nadstavby ved na zaklade naneho vyhodnotenia sa aplykuje prislusny
filter (paketovy) alebo sa paket presmeruje na vhodnu proxy.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.