odpocuvanie ethernetu

iko na kamarad.cz iko na kamarad.cz
Pátek Prosinec 15 10:17:12 CET 2000

Samozrejme ze sa to da odpocuvat, ale neni to jednoduche. Za prve sa k tym
kablom musi prekopat (ak je v zemi), potom velmi opatrne kabel "osupat" co
neni az take jednoduche, aby ho neposkodil. Potom spravit maly zlom. V nom
cast svetla bude unikat von z vlakna. Este treba mat citlivy snimac na to
veeeeeeeelmi slabe svetielko co unikne. No...ale nemyslim, ze to svetielko
by ste zbadali zo satelitu :) Predsa je to len trosku daleko.