odpocuvanie ethernetu

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Prosinec 15 10:22:02 CET 2000

> Samozrejme ze sa to da odpocuvat, ale neni to jednoduche. Za prve sa
> k tym kablom musi prekopat (ak je v zemi), potom velmi opatrne kabel
> "osupat" co neni az take jednoduche, aby ho neposkodil.

doteraz spravne este musis vediet ktori s tych par co su tam je ten
pravy

> Potom spravit maly zlom. V nom cast svetla bude unikat von z vlakna.

toto netreba preco aj tu sa berie v odraz ini nie od lesklej plochy a
preto ak spravite spravny uhol (bez poskondenia vlakna) vlakno zacne na
istich miestach prepustat aj von.

> Este treba mat citlivy snimac na to veeeeeeeelmi slabe svetielko co
> unikne. No...ale nemyslim, ze to svetielko by ste zbadali zo satelitu
> :) Predsa je to len trosku daleko.

preto vojsko ma rado optiku treba sa dostat priamo ku kablu co u
metalickych netreba.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.