Ale no tak lidi...

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Prosinec 15 10:55:45 CET 2000

> Houbeles reklamni tahy. Jednoduse jste si postavil jednoduchy stavovy
> firewall.

ti brdo zase som o nieco mudrejsi.

> Jde jen o to, aby lide uvadeli presne, co maji na mysli.
> Pak se bezne stava, ze jeden povazuje za firewall paketovy filtr a
> druhy analyzator paketu. Pak se samozrejme nedohodnou:-)

ja sa preto pitam ked chcem vediet nieco presne. a ja to delim podla
sposobu funkcie a potom sa este pitam ci to nejak meni svoje vlastnosti
tj ci je dynamicky alebo staticky  ..... ze je to stavovi fireval ti
neda omoc viac informacii ako to ze je to firewall.

ale ked uz to tak vezmeme problem bol zase v nepochopeni z tvojho vypisu
sa zdalo ze su to nove technologie a nenapisal si premna ako pre
neznaleho ze su to podmnoziny prvych dvoch.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.