Ale no tak lidi...

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pátek Prosinec 15 10:39:59 CET 2000

> zase nejake reklamne tahy? ja si aj ten moj jednoduchy firewalik mozem
> nazvat stavovy dam si tam par skriptikov ktore zavesim na crona, pam a
> QoS a bum uz sa to vola inak?

Houbeles reklamni tahy. Jednoduse jste si postavil jednoduchy stavovy
firewall. Jde jen o to, aby lide uvadeli presne, co maji na mysli. Pak se
bezne stava, ze jeden povazuje za firewall paketovy filtr a druhy
analyzator paketu. Pak se samozrejme nedohodnou:-)

Michal Vymazal