Ale no tak lidi...

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Prosinec 15 11:08:29 CET 2000

>         Proboha pane Vymazal pochopil jste vubec funkci firewallu
> (obrane zdi)? Co s touto zdi ma spolecneho squid, ktery je, jak jste
> spravne napsal "aplikacni", ale nikoli firewall alebrz proxy server.

Skusim nesuhlasit aplykacny server je firewall ale jeho obranne netody
su ine a hlavne jednosmerne cim je bespecnejsi ako paketovy filter

> Firewall ma zabranit pruniku do nejake site pres pristupovy bod.

proxy to neroby? ja myslim ze ano.

> Tim jeho funkce konci, otazky co mohou lokalni uzivatele, jakym
> zpusobem mohou vyuzivat zdroje apod. je otazka firemni (interni)
> politiky, kde sice soucasne firewally mohou pomoci, protoze stavajici
> implementace umoznuje obousmerne filtrovani paketu (tedy jednak z
> venku dovnitr, jednak zevnitr ven), ale to jiz neni vec firewallu,
> ale definice toho, co uzivatele smi a nesmi...

este jedna vec preco tolko komercnich firewallov ma funkcie paketoveho
filtru, proxi a nat? A ked si pozriete jak ludia stavaju firewaly tak
vyuzivaju vsetky tri moznosti ochrany.
--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopou hrobecky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.