OT: RE: odpocuvanie ethernetu

jsvec na sitel.cz jsvec na sitel.cz
Pátek Prosinec 15 11:57:59 CET 2000

> Predvcerom mi tu tocili optiku a rezervu davali na tzv. "kriz".
> Priemer tej rezervy bol asi 1m(mozno aj 80cm).

Presne tak, zalezi na tlousce kabelu. Na kriz je mozne davat vice kabelu
a kazdy se stoci na jiny prumer. Nejmensi drzaky na krizich jsem videl
na prumer kolem 60cm (presne to nevim). Pokud by byl zajem, mohu zjistit
presnejsi udaje (ale myslim, ze to jiz znacne presahuje ramec teto
konference).

Jan Svec
jsvec na sitel.cz