instalace RH6.1 na 486SX-S/33Mhz (fwd)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Prosinec 15 11:56:44 CET 2000

On Fri, 15 Dec 2000 azeleny na csas.cz wrote:

> Uff, resil jsem podobny problem, nakonec poslouzila nejak jednodisketova
> distribuce (ta prosla i na 4 MB RAM).
>
> Dotaz na vyse uvedene tema:
> Pocitac: 486/4MB RAM/ 2HDD, dohromady asi 350MB
> Chtel bych jej pouzivat jako ridici jednotku (napsal bych si nejaky
> programek pro praci se seriovym portem), ale jedine co _trochu_ znam je RH
> (5.1, 6.2), Xy nepotrebuji, ale nevim, jak takovy RH6.2 na uvedene PC dostat
> (nema to CD mechaniku, ale dovybavil bych to nejakou kompatibilni sitovkou).

Nekdo uz tady radil podle mne docela schudnou cestu - disky vytahnout,
dat je do PC s poradnou pameti a s CD tak jak budou v cilovem PC
a nainstalovat distribuci.

> Da se RH6.2 nejak instalovat i na PC s 4MB RAM (po te co nejak
> odexperimetuji ktere balicky ano a ktere ne, abych se vesel na mrnave
> disky)?

Nakonec bych jeste v tom lepsim PC upravil lilo.conf tak aby init=/bin/bash
(nebo si tam mozna nejaky rc.skript ponechat, nevim) a az to bude odladene
aby to bralo malo pameti, tak ty disky capnout a dat je do ciloveho PC.